Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2022

Το ολοκαύτωμα της Νάουσας στην Βουλή των Ελλήνων

 


" Η ηρωική πόλη της Νάουσας. 1822, από την επανάσταση στον χαλασμό" είναι ο τίτλος της έκθεσης που εγκαινιάστηκε, με πρωτοβουλία του βουλευτή Ημαθίας Αγγελου Τόλκα και την μεγάλη συνδρομή του Τάκη Μπάιτση, σήμερα Τρίτη 27η Σεπτεμβρίου στην Βουλή των Ελλήνων, παρουσία του δημάρχου Νικόλα Καρανικόλα, μελών των "Εν Αθήναις Ναουσαίων" και πολλών βουλευτών. Χαιρετισμό πραγματοποίησε ο κ.Τόλκας, ο κ.Καρανικόλας, ο κ. Τσαβδαρίδης,ενώ στο ιστορικό της επετείου των 200 ετών του Ολοκαυτώματος αναφέρθηκε ο κ. Μπάιτσης, η συλλογή του οποίου εκτίθεται στην βιβλιοθήκη της Βουλής. Η έκθεση διοργανώνεται από την Βουλή και τον δήμο Νάουσας.
























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...