Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2022

Χτύπησε το κουδούνι της τάξης του πέμπτου δημοτικού της Νάουσας, του 1985!


 "Στα δικά μας τα χρόνια στο δημοτικό σχολείο προλάβαμε να ζήσουμε:

- Μάθημα και το

Σάββατο

- Βάρδιες πρωί - απόγευμα

- Ποδιά 

Πήραμε απολυτήριο το 1985. Ξανασυναντηθήκαμε χθες στο αγαπημένο μας 5ο Δημοτικό.Έλειπαν αρκετοί. Ήταν όμως όλοι στην καρδιά μας" 

Η αναφορά του αγαπητού Αχιλλέα Υφαντίδη. Χαρές και υγεία  σε όλους τους συμμαθητές του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φοιτητές από το Τμήμα Γεωπονίας του ΑΠΘ, στη Νάουσα

  Τη Νάουσα επισκέφτηκαν πρόσφατα φοιτητές του τμήματος Γεωπονίας του Α.Π.Θ., με ειδίκευση στην Αρχιτεκτονική Τοπίου. Οι φοιτητές