Κυριακή 31 Ιουλίου 2022

Tηλεδιάσκεψη και στο δημοτικό συμβούλιο Νάουσας

 


Η επιστροφή στην πανδημία του covid 19, έστω και αν η παραλλαγή Όμικρον, έχει πιο εξασθενημένα συμπτώματα, στον υγιή όμως πληθυσμό, φέρνει αλλαγές και στις συνεδριάσεις των δημοτικών συμβουλίων της Ημαθίας. Πρώτη η Αλεξάνδρεια, με την Όλγα Μοσχοπούλου να συγκαλεί το δημοτικό συμβούλιο, το απόγευμα της Τετάρτης 27ης Ιουλίου, μέσω zoom. Ακολουθεί η Νάουσα, με το σώμα να συνεδριάζει την Τρίτη 2α Αυγούστου με τηλεδιάσκεψη. Σοφή η απόφαση του προέδρου, Γιώργου Βασιλείου, αφού υπάρχουν και σύμβουλοι, αλλά και δημοσιογράφοι με υποκείμενα νοσήματα. Ας προσέξουμε για να έχουμε λοιπόν. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...