Τετάρτη 27 Ιουλίου 2022

H Αλεξάνδρεια το ξεκίνησε, καιρός να επιστρέψουν σε τηλεδιάσκεψη Βέροια και Νάουσα!

 


Με τηλεδιάσκεψη θα πραγματοποιηθεί  η συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Αλεξάνδρειας, σήμερα το απόγευμα της Τετάρτης 27ης Ιουλίου. Είχε προηγηθεί αντίστοιχη τηλεδιάσκεψη στο περιφερειακό συμβούλιο, όπου και αποφασίστηκε να ξεκινήσει, εκ νέου, καμπάνια ενημέρωσης του κοινού για τον κορωνοϊό, που επιστρέφει δριμύτερος, με την κοινωνία να έχει πλέον "χαλαρώσει" εντελώς. Ελπίζουμε ότι και τα δημοτικά συμβούλια Βέροιας και Νάουσας θα επιστρέψουν στις τηλεδιασκέψεις, γιατί πλέον η παραλλαγή της Όμικρον είναι ιδιαιτέρως μεταδοτική και δεν υπάρχει λόγος να μπαίνουν ευαίσθητες ομάδες συμβούλων σε μια τέτοια "ρουλέτα"!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...