Σάββατο 30 Ιουλίου 2022

Δεξί ίντερ ο...Απόστολος!

 


Στην Αθήνα βρέθηκε ο έφορος του "Ζαφειράκη" στο χαντμπολ, Θεολόγης Κασάπης, επισκεπτόμενος το γραφείο του Ημαθιώτη υφυπουργού, Απόστολου Βεσυρόπουλου. Ο κ.Κασάπης εξέφρασε τις ευχαριστίες του στον κ.Βεσυρόπουλο, χαρίζοντας του μια φανέλα του

"Ζαφειράκη" που και φέτος θα αγωνιστεί στην πρώτη κατηγορία της χειροσφαίρισης. Ως δίμμετρος ο Απόστολος, πέραν της θέση του κεντρικού, άνετα θα μπορούσε να αγωνιστεί και ως...δεξί ίντερ! Έχει αρκετές εμπειρίες άλλωστε στον χώρο της πολιτικής και πολλές επιτυχίες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...