Σάββατο 30 Ιουλίου 2022

Δεξί ίντερ ο...Απόστολος!

 


Στην Αθήνα βρέθηκε ο έφορος του "Ζαφειράκη" στο χαντμπολ, Θεολόγης Κασάπης, επισκεπτόμενος το γραφείο του Ημαθιώτη υφυπουργού, Απόστολου Βεσυρόπουλου. Ο κ.Κασάπης εξέφρασε τις ευχαριστίες του στον κ.Βεσυρόπουλο, χαρίζοντας του μια φανέλα του

"Ζαφειράκη" που και φέτος θα αγωνιστεί στην πρώτη κατηγορία της χειροσφαίρισης. Ως δίμμετρος ο Απόστολος, πέραν της θέση του κεντρικού, άνετα θα μπορούσε να αγωνιστεί και ως...δεξί ίντερ! Έχει αρκετές εμπειρίες άλλωστε στον χώρο της πολιτικής και πολλές επιτυχίες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...