Τετάρτη 27 Ιουλίου 2022

Το τέλος της δόξας με το ένατο πανελλήνιο "χρυσό" της!

 


Με το ένατο χρυσό της μετάλλιο στο πανελλήνιο πρωτάθλημα στίβου, στο έπταθλο και με μια σειρά διακρίσεις σε διεθνές επίπεδο η πρωταθλήτρια μας Σοφία Υφαντίδου, εγκαταλείπει την ενεργό δράση. The END of the glory.Και έτσι για τον επίλογο...1η Πανελληνιονίκης Επτάθλου για 9η φορά στην κατηγορία γυναικών" η αναφορά της, έχοντας στο πλευρό της τον προπονητή της, Κυριάκο Μηνά. Σειρά της τώρα να προπονήσει νέα παιδιά, δημιουργώντας νέους αθλητές που θα θυσιάσουν την προσωπική τους ζωή, όπως έκανε η ίδια για 20 χρόνια, για να φτάσουν στην κορυφή. Είμαστε βέβαιοι ότι τα "φυντάνια" της θα έχουν το ίδιο ήθος με εκείνη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...