Τρίτη 26 Ιουλίου 2022

Ποια γιορτή, ποια δημοκρατία;

 


Μαζεύτηκε λοιπόν, το βράδυ της Κυριακής 24ης Ιουλίου, το "σταριλίκι" του πολιτικού, δημοσιογραφικού και επιχειρηματικού "συστήματος" να γιορτάσει στο προεδρικό μέγαρο, την επιστροφή της δημοκρατίας στην χώρα μας. Καιρός να καταργηθεί αυτή η εκδήλωση, τα έξοδα της οποίας θα μπορούσαν να δοθούν για φιλανθρωπικούς σκοπούς. Αν τιμά την δημοκρατία το "έξω κοιλιά", έστω και καλογυμνασμένη, της "συναδέλφου" του MEGA, γνωστών συμφερόντων, Κατερίνας Παναγοπούλου, είναι ένα θέμα που οφείλει να σκεφτεί η νυν πρόεδρος κυρία Σακελλαροπούλου. Φτάνει στην επίδειξη ακριβών ρούχων, εξώπλατων και...εξώκοιλων από τις "βεντέτες" που έχουν επικαθίσει στο σβέρκο της κακόμοιρης Τρίτης Ελληνικής Δημοκρατίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...