Πέμπτη 30 Ιουνίου 2022

Η κουρά των...Αιγών!


 Η παράδοση συνεχίστηκε και φέτος στο Πολυδένδρι των Πιερίων. Στο μαντρί του Στέργιου Αγγελή πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη κουρά των...αιγών, ενώ ακολούθησε και το πατροπαράδοτο γλέντι των συμμετεχόντων. Η αιγοπροβατοτροφία πάντως βρίσκεται στο ναδίρ της και στην περιοχή μας, αφού οι τροφές και το κόστος συντήρησης ενός κοπαδιού, έχει διπλασιαστεί, με αποτέλεσμα πολλοί να είναι οι κτηνοτρόφοι που εγκαταλείπουν μια παραδοσιακή ασχολία που τρέφει όμως την χώρα, ειδικά την Μακεδονία από αρχαιοτάτων χρόνων, εξ ου και η ονομασία Αιγές της πρωτεύουσας τους! Σε λίγο θα τρώμε φέτα από αρνιά και κατσίκια...σκοπίων και Βουλγαρίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...