Τρίτη 28 Ιουνίου 2022

"Επίθεση" φιλίας στην Συρμούλα!

 


Στην προσπάθεια της αντιδημάρχου παιδείας, Συρμούλας Τζήμα να υλοποιηθεί η πρόταση του πρώην αστυνομικού διευθυντή Ημαθίας, Διονύση Κούγκα για δημιουργία κέντρου κυκλοφοριακής αγωγής στην σχολή μετεκπαίδευσης της ΕΛ.ΑΣ, η αναφορά του Παύλου Παυλίδη, εν αντιθέσει με τα όσα είπε περί "φωτογραφιών" της υπόλοιπης δημοτικής αρχής για φλέγοντα ζητήματα της Βέροιας. Προφανώς μπορεί να θεωρηθεί ως "επίθεση" φιλίας στην Συρμούλα. Αναμένοντας φυσικά και την περιβόητη στήριξη της ΝΔ για τον δήμο Βέροιας. Οψόμεθα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...