Δευτέρα 27 Ιουνίου 2022

Ήξεις, αφήξεις για την 4η δόση!

 


Μια απίστευτη τακτική, που εκθέτει την κυβέρνηση, έχει "ανοίξει" το υπουργείο υγείας, σχετικά με την 4η δόση του εμβολίου για τον κορωνοϊό. Η οποία είναι...προαιρετική για την ηλικία 30-59 ετών και με ισχυρή σύσταση για τους άνω των 60! Ήξεις, αφήξεις από την Μίνα Γκάγκα την στιγμή που αναμένεται επικαιροποιημένο εμβόλιο για τις νέες παραλλαγές του ιού από το φθινόπωρο. Η λογική λοιπόν του "κάνε όπως νομίζεις" δεν έχει καμία σχέση με την σοβαρότητα της ιατρικής επιστήμης, ενάντια στην πανδημία. Με τέτοιες τοποθετήσεις δίνουν τόπο στους "συνωμοσιολόγους" που έχουν, ευτυχώς, ησυχάσει το τελευταίο χρονικό διάστημα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...