Τρίτη 31 Μαΐου 2022

Δημοτικό συμβούλιο Νάουσας. Έσπασε η...γιαπωνέζικη γουρσουζιά!

 


Ήταν Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου του 2020, όταν συνεδρίασε, δια ζώσης, για τελευταία φορά το δημοτικό συμβούλιο Νάουσας. Μετά από 27 μήνες συνεδριάσεων μέσω διαδικτύου, η συνεδρίαση το απόγευμα της Τρίτης 31ης Μαΐου, θα πραγματοποιηθεί στο..."γήπεδο" της αίθουσας συνεδριάσεων. Σπάζοντας έτσι την..."γρουσουζιά" που έφερε ένα δώρο από Γιαπωνέζους επισκέπτες της Αποκριάς (σ.σ η τελευταία συνεδρίαση είχε γίνει στο ενδιάμεσο της Κυριακής της Αποκριάς και της Τυρινής) στον δήμαρχο, όπως βλέπουμε στην φωτογραφία μας. Να που δυο μάσκες, εξ Ιαπωνίας, έφεραν...αναστάτωση στις συνεδριάσεις. Καλοτάξιδες λοιπόν, χωρίς όμως φασαρίες και "τζαρτζαρίσματα"!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...