Παρασκευή 29 Απριλίου 2022

Ήξεις, αφήξεις ου, την μάσκα...καταργήσεις!


 Μπορεί ο υπουργός υγείας, Θάνος Πλεύρης,  να ανακοίνωσε την κατάργηση της μάσκας για τον covid σε εσωτερικούς χώρους από την 1η Ιουνίου, τα νέα όμως επιδημιολογικά δεδομένα, αλλά και οι μεταλλάξεις του ιού που παρατηρούνται πλεον στο νότιο ημισφαίριο, όπου αρχίζει και χειμωνιάζει, τον ανάγκασαν να ανακοινώσει ότι η μάσκα μπορεί να παραμείνει στους εσωτερικούς χώρους, ως ένα ήπιο μέτρο αντιμετώπισης της πανδημίας. Πού ακόμη δεν έχει πει την τελευταία της λέξη και καλό θα ήταν όλοι μας να προσέχουμε, τηρώντας τα μέτρα υγιεινής στις επαφές με τους συνανθρώπους μας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...