Σάββατο 26 Μαρτίου 2022

Γιατί δεν αναφέρεται η κυβέρνηση στο κόστος του υγροποιημένου αεριού απο τις ΗΠΑ;


Κατά πολύ υψηλότερη θα είναι η τιμή του υγροποιημένου φυσικού αερίου που θα μεταφέρεται από ειδικά "γκαζάδικα" LNG νέας τεχνολογίας, από τις ΗΠΑ μέσω Ατλαντικού στη  Ευρώπη. Καλή θα ήταν μια απάντηση από την ελληνική κυβέρνηση στο ποσό ακριβότερη θα είναι η τελική τιμή καταναλωτή, αφού πέραν της μεταφοράς απαιτούνται ειδικές εγκαταστάσεις απουγραεροποίησης. Το 22% των πλοίων LNG ανήκει σε Έλληνες εφοπλιστές, που είναι γνωστοί για την συνεισφορά τους στα φορολογικά βάρη της χώρας μας. Και κάτι ακόμη. Γιατί δεν επανεκκινεί άμεσα η κυβέρνηση τον αγωγό east med που πάγωσε μετά τις αντιρρήσεις των ΗΠΑ γιατί δεν περνούσε από την Τουρκία; Ερωτήματα που θα μπορούσαν να τεθούν από τα media των Αθηνών στον κυβερνητικό εκπρόσωπο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...