Τετάρτη 30 Μαρτίου 2022

Ομιλία της πανεπιστημιακού Μαρίας Ευθυμίου στη Νάουσα, στο πλαίσιο των 200 ετών από το Ολοκαύτωμα της πόλης

 


Η Πολιτιστική Εταιρεία Νάουσας «Αναστάσιος Μιχαήλ ο Λόγιος» διοργανώνει  εκδήλωση- διάλεξη, ενταγμένη στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για τα 200 χρόνια από το Ολοκαύτωμα της Νάουσας, με την καθηγήτρια Ιστορίας του ΕΚΠΑ κα Μαρία Ευθυμίου με θέμα: 

"1821. Δύσκολες πλευρές ενός πολυδιάστατου Αγώνα". 

Η εκδήλωση, η οποία είναι ενταγμένη στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για τα 200 χρόνια από το Ολοκαύτωμα του 1822 και υποστηρίζεται από τον Δήμο Νάουσας, προγραμματίζεται να πραγματοποιηθεί την Κυριακή 3 Απριλίου 2022, ώρα 11.00 πμ στην αίθουσα Διαλέξεων & Προβολών του Κέντρου Τεκμηρίωσης Βιομηχανικής Κληρονομιάς (Κτήριο ΕΡΙΑ). Θα υπάρχει ταυτόχρονη μετάδοση της εκδήλωσης στο διαδίκτυο μέσω live streaming από το κανάλι της Πολιτιστικής Εταιρείας Νάουσας στο YouTube (https://www.youtube.com/channel/UCN45HMhOkRVFd-P970cmDgA) και από την σελίδα  του συλλόγου «ΦΙΛΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΑΡΧΕΙΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ» στο facebook (https://www.facebook.com/naoussahistory). 

Η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό με την επίδειξη πιστοποιητικού εμβολιασμού ή νόσησης σε ισχύ. Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης.


Από την Πολιτιστική Εταιρεία Νάουσας

«Αναστάσιος Μιχαήλ ο λόγιος»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...