Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2022

Ανακύκλωση στο Λάππειο



Στο ΛΑΠΠΕΙΟ, 1ο Γυμνάσιο της πόλης μας, στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+2 "Code for the Environment", η ομάδα του προγράμματος αγόρασε κάδους ανακύκλωσης για κάθε όροφο του σχολείου και στην συνέχεια ενημέρωσε τους μαθητές κάθε τμήματος για την ανάγκη της ανακύκλωσης.


Το Κέντρο Πρόληψης Ημαθίας «Πρόσβαση» ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση του Λαππείου 1ου Γυμνασίου Νάουσας και πραγματοποίησε στο σχολείο πρόγραμμα με θέμα «Σχέσεις των μαθητών μεταξύ τους».
Το πρόγραμμα διενεργήθηκε σε όλες τις τάξεις του σχολείου μας με τρόπο εναλλακτικό και βιωματικό, αποτέλεσε αφορμή προβληματισμού και πηγή έμπνευσης για μαθητές και καθηγητές και άλλαξε ευχάριστά την σχολική μας καθημερινότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...