Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2022

Έκοψε την βασιλόπιτα του το ΥΦΑΔΙ

 


Με ευχές για μια χρονιά γεμάτη υγεία, 🌈αισιοδοξία,🙂 χαμόγελα, αγκαλιές και 💞αγάπη, έγινε το κόψιμο της βασιλόπιτας μας στο καφέ Home brasserie - cafe , όπου μας φιλοξένησαν με ξεχωριστή αγάπη. 



 Ευχαριστούμε την αντιδήμαρχο Δωρα Χαραλαμπος Μπαλτατζιδου που ήταν κοντά μας και στηρίζει κάθε δράση μας, όλους τους εθελοντές  που καθημερινά είναι δίπλα μας και φυσικά τον φούρνο Θανασούλη, που για 21 ολόκληρα χρόνια κάνει την βασιλόπιτά μας! 


Το φλουρί έτυχε στην Φωτεινή μας.🍀 


Τα παιδιά από το Υφάδι❤️

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...