Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2022

Στο σκοτάδι λόγω ΒΙANCA το Σελι.Αύριο Δευτέρα θα επανέλθει το ρεύμα


 "Σύμφωνα με την ενημέρωση που είχα από την Πολιτική Προστασία και τον ΔΕΔΔΗΕ το ρεύμα θα επανέλθει στο Σέλι και στο Χιονοδρομικό αύριο Δευτέρα.Επισης

μηχανήματα της Περιφέρειας βρίσκονται στον δρόμο Νάουσα -Σελι όπου αποχιονιζουν αλλά και απομακρύνουν τα πεσμένα δένδρα (επενέβη και η Πυροσβεστική Ναουσας).Η χιονοπτωση συνεχίζεται εξασθενημένη...με το φρέσκο χιόνι να είναι 70+ cm.Συμφωνα με την ΕΜΥ από αύριο το βράδυ αναμένεται πάλι  νέα επιδείνωση του καιρού με έντονη χιονόπτωση στο Σέλι περίπου 20-25 cm." Από την ενημέρωση του Γιώργου Φαρσαρώτου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...