Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2022

Κορωνοϊός στην Ημαθία. Επιστροφή στα...τριακοσάρια!

 


Στις 36.246 έφτασαν οι νέες λοιμώξεις από κορωνοϊό στην χώρα μας, την τρίτη μέρα του νέου έτους. Η θετικότητα στα 146.476 τεστ έφτασε στο...24.74%. Δυστυχώς ακόμη 80 συνάνθρωποι μας έφυγαν από την ζωή, ενώ 615 νοσηλεύονται διασωληνωμένοι στις ΜΕΘ. Στην Ημαθία τα κρούσματα ξεπέρασαν τα 300, φτάνοντας στα 315.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φοιτητές από το Τμήμα Γεωπονίας του ΑΠΘ, στη Νάουσα

  Τη Νάουσα επισκέφτηκαν πρόσφατα φοιτητές του τμήματος Γεωπονίας του Α.Π.Θ., με ειδίκευση στην Αρχιτεκτονική Τοπίου. Οι φοιτητές