Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2022

Ηλίας Πλιόγκας: Ευχάριστα νέα από τους αγωνιστές της ζωής, της ΜΕΘ του Νοσοκομείου Βέροιας


 Σάββατο πρωί με τους γιατρούς, τους νοσηλευτές και το προσωπικό της Νέας ΜΕΘ του Νοσοκομείου μας. Με τους αγωνιστές της ζωής. Είμαστε χαρούμενοι. Τις τελευταίες δύο μέρες, αποσωληνώθηκαν και έλαβαν εξιτήριο μετά από πολυήμερη νοσηλεία ένας 51χρονος και ένας 62χρονος θετικοί στον covid. Περήφανοι και ευγνώμονες για τον αγώνα του Ιατρικού και Νοσηλευτικού προσωπικού μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...