Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2022

Περαστικά πρόεδρε!


Πολλές οι ευχές που δέχθηκε ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Νάουσας, Γιώργος Βασιλείου, που επέστρεψε υγιής στα καθήκοντα του, μετά την πρόσφατη περιπέτεια υγείας που είχε. "Εύχομαι χρόνια πολλά σε όλους σας και υγεία σε όλο τον κόσμο" αντευχήθηκε ο κ.Βασιλείου, ο οποίος ήταν πολύ καλός στην τήρηση των καθηκόντων του, με αποτέλεσμα η πρώτη συνεδρίαση να διαρκέσει μόλις 2 ώρες και ένα τέταρτο. Και από εμάς περαστικά και "σιδερένιος" πρόεδρε. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...