Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2022

Θερμά συλλυπητήρια κύριε διευθυντά της σχολικής ζωής της Καλλιόπης μου

 


Από τους πιο αγαπημένους μου δασκάλους ο Κώστας Μαλλιάρης. Ο διευθυντής μας στο 7ο δημοτικό σχολείο Νάουσας, όταν ήταν η κόρη μου η Καλλιόπη στις τελευταίες τάξεις του σχολείου. Του μεταφέρω τα θερμότερα των συλλυπητηρίων μας για την απώλεια της συζύγου του Ελένης και εύχομαι ο Θεός να την τάξει στον παράδεισο, Αγαπημένε μου "κύριε διευθυντά", όπως σε προσφωνώ μέχρι και σήμερα. Πάντα σε έχω πρότυπο ενός ευγενικού εκπαιδευτικού και ενός πολύ καλού οικογενειάρχη. Να ξέρεις ότι η απεριόριστη αυτή εκτίμηση μου στο πρόσωπο σου, αλλά και στο πρόσωπο της συζύγου σου, που έφυγε από την ζωή θα παραμείνει αιώνια. Ο Θεός να παρηγορεί εσένα και την οικογένεια σου, φίλε μου  Κώστα. Κύριε διευθυντά μας. 

1 σχόλιο:

  1. Αγαπητε φιλε Θεοδωρε.
    Ενα μονο ευχαριστω θα ηταν ελαχιστο
    Μπρος στην πολλαπλη συγκινηση που
    Μου προκαλεσε η συλλυπητηρια αναρτηση σου.
    Με την ευκαιρια που μου δινεις θελω
    Να ευχαριστησω ολους τους φιλους που ειπαν ενα καλο λογο για τον αδοκητο θανατο της αγαπημενης μου συζυγου.
    Θα ειμαι παντα ευγνωμων για την τιμη που
    Μας εκανες να αναφερθεις στο γεγονος το τοσο θλιβερο.
    Με απεριοριστη εκτιμιση
    Ο φιλος σας Μαλλιαρης Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή