Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2022

Έδωσε το..."κακό" παράδειγμα στους νεοέλληνες ο πρέσβης της Νορβηγίας!

 


Στην "ψωροκώσταινα" όπου όλοι έχουμε απαιτήσεις από το κράτος και τους δήμους να μας καθαρίσουν μέχρι και τις αυλές μας από το χιόνι, σίγουρα αποτελεί... "κακό" το παράδειγμα του Νορβηγού πρέσβη στην Αθήνα, Φροντ Όβερλαντ, ο οποίος έπιασε φτυάρι και αποχιόνισε την αυλή του σπιτιού του. Ο ίδιος

και όχι εργαζόμενοι της πρεσβείας, όπως θα συνέβαινε στην αντίστοιχη δικού μας πρέσβη στο εξωτερικό. Ο κ.Όβερλαντ συνοδεύει το "τιτίβισμα" του με φωτογραφίες, στην οποία φαίνεται το αποτέλεσμα και όχι ο ίδιος. Δείγμα της ατομικής ευθύνης που κυριαρχεί στους πολίτες της χώρας του. Στην δική μας θα μπορούσε να πιάσει το...φτυάρι ένας υπουργός, αφού πρώτα όμως καλούσε τα "κανάλια" για να απαθανατίσουν το ενσταντανέ στην τηλεόραση και τα social media. Νορβηγία το μεγαλείο σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...