Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2022

Στο Σέλι ο Λευτέρης Αυγενάκης, μετά από το ...τζόκινγκ στην γέφυρα του Αλιάκμονα

 


Στην Βέροια βρέθηκε το πρωί της Κυριακής 2ας Ιανουαρίου ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης. Ξεκινώντας την μέρα του με τζόκινγκ στην γέφυρα του Αλιάκμονα ο Υφυπουργός επισκέφθηκε το χιονοδρομικό

κέντρο του Σελίου. Συνοδευόμενος από τον πρόεδρο της διοίκησης του, Γιώργο Μιχαλιά και στελέχη του χιονοδρομικού ο κ.Αυγενάκης τόνισε ότι είδε από κοντά τα προβλήματα αλλά και τις προσκλήσεις που υπάρχουν για το Εθνικό Χιονοδρομικό Κέντρο Σελίου Ημαθίας.

"

Το πρώτο χιονοδρομικό κέντρο της χώρας - 1936 - μπορεί να αναβαθμιστεί και να γίνει η ατμομηχανή της βιώσιμης ανάπτυξης της ευρύτερης περιοχής" δήλωσε ο υφυπουργός που δεν παρέλειψε, αν και υπήρχε έλλειψη χιονιού, να κάνει μια βόλτα με snow jet ski. Σίγουρα ο Γιώργος Μιχαλιάς πήρε δικσια τα εύσημα Αυγενάκη για το έργο που επιτελεί η διοίκηση του , αναβαθμίζοντας τις εγκαταστάσεις του χιονοδρομικού!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θέση Εργασίας στο Τμήμα Marketing του Κέντρου Εκπαίδευσης «Ναουμίδου»

Το Κέντρο Εκπαίδευσης «Ναουμ ίδου» αναζητά συνεργάτη για την στελέχωση του τμήματος Marketing του Κέντρου.   Οι αρμοδιότητες του συνεργάτη...