Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2021

Χρονια πολλά στην Χριστίνα και ολους τους εθελοντές του συσσιτίου της Μητρόπολης μας στη Νάουσα


Χρόνια πολλά με υγεία αγάπη ευλογία.Καλη χρονιά να έχουμε ευλογημένη και χωρίς άλλες απώλειες συγγενων-φιλων.Ευχη να τελειώσει όλο αυτό που ζούμε.Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους συνέβαλαν στο πρωτοχρονιάτικο τραπέζι του Συσσίτιο Νάουσας .Υγεια και καλο παράδεισο στις ψυχες των κεκοιμημενων." Οι ευχές της αγαπητής Χριστίνας Ρέτζιου που διακονεί το συσσίτιο της Μητροπόλεως στη Νάουσα, μαζί με τις κυρίες και τους κυρίους που προσφέρουν εθελοντικά την αγάπη τους και ένα ζεστό φαγητό κάθε μέρα. Χρόνια πολλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...