Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2021

Ο απλός ο κόσμος. Γράφει ο Δημήτρης Κουκούδης


Αυτός ο απλός ο κόσμος ,που επικαλούνται οι πολιτικοί και οι ντεμέκ επώνυμοι αυτού του τόπου, 'έχοντας την διαταραχή να θεωρούν τον εαυτό τους σύνθετο και σημαντικό .

Αυτός ο απλός ο κόσμος, έμαθε να περιμένει και να υπομένει .

Από απλότητα ,

Από ανάγκη ,

Από αξιοπρέπεια .

Αυτός ο απλός ο κόσμος που έμεινε και δεν έφυγε !

 Που πάλεψε την κατάθλιψη ,

τον πανικό ,

τον φόβο

και την απελπισία .

Που δεν είχε χρόνο να βλέπει τηλεόραση γιατί

.............´"έχουμε και δουλειές ¨ !!!!

Αυτός ο απλός κόσμος,

 που έμεινε ....¨εδώ ¨ ,

περιμένει την.... ¨αιδώ ¨ ,

Την "αιδώ" ,αυτών που τον οδήγησαν στην απαξίωση

,στην ένδεια ,

στην θλίψη

και στο πένθος .

Πένθος επειδή ,κάποιοι απέκτησαν θύματα .......μάχης σ αυτόν τον πόλεμο που μας κήρυξαν ,οι άρχοντες του ..κόσμου τούτου !!!

Αυτόν τον απλό κόσμο τον πολέμησαν ,

τον φοβέρισαν ,

τον πανικόβαλαν ,

τον πίεσαν ,

τον τρομοκράτησαν ,

τον απείλησαν ,

τον εξαθλίωσαν ,

τον αδίκησαν με κάθε τρόπο .

Γιατί "απλώς" ήταν κόσμος "απλός"!!!

Αυτός ο απλός ο κόσμος, δεν έπαθε κρίση κι ας ζει σ αυτό που το λέμε πλέον (( ..κρίση )) .

Γιατί , "απλώς" ...ήταν "απλός" .!!!

Και τα πράγματα τα βλέπει απλά ! 

Γι αυτό επιβιώνει .

Επειδή μπορεί κι αντέχει κι όταν ..δεν έχει !

Δεν είναι χαζοί !!!

Είναι απλοί ....!

Απλοί άνθρωποι !!!

Μην τους υποτιμάτε εσείς, της ....κάθε τύπου εξουσίας, γιατί αυτοί είναι οι απλοί άνθρωποι της ουσίας .

'Άνθρωποι χωρίς εξουσία , αλλά με ουσία .

Είναι αυτοί που δεν θα δουν ποτέ , τις παρελάσεις από τις θέσεις των επισήμων , και θα ...μεριάζουν πάντοτε για να περάσεις .

Όχι επειδή είστε εσείς σημαντικότεροι ,αλλά επειδή αυτοί έχουν την ευγένεια έμφυτη κι όχι από τυπικότητα όπως κάνετε εσείς .

Να διδαχθείτε από την απλότητά τους , θα σας φανεί χρήσιμη σίγουρα η απλότητά τους σύντομα .....όταν θα κατεβήτε απο το καλάμι .

Ο Θεός να μας φωτίσει όλους .

Καλή χρονιά !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...