Σάββατο 25 Δεκεμβρίου 2021

Οι ηρωίδες των Χριστουγέννων

 


Δύο μοναδικές κυρίες.  Που μαζί με το ιατρικό , νοσηλευτικό και βοηθητικό προσωπικό του Νοσοκομείου Νάουσας, δίνουν την μάχη ενάντια στον κορωνοϊό, στην κλινική covid. Οι ευχές τους γραμμένες στο πίσω μέρος της στολής τους, ενώνονται με τις δικές μας. Του χρόνου ο πλανήτης να έχει απαλλαγεί από την μάστιγα της πανδημίας 

2 σχόλια:

  1. Οι καλύτερες ευχές.Μα αυτούς που έχουμε μπλέξει όμως δεν το βλέπουμε κ του χρόνου να είναι καλύτερα.Θα πούνε 4η δόση μετα 5η 6η 7η.... .Θα έρθει η μετάλλαξη ρ μετά η χ καιιιι.Πόσο να αντέξουμε ακόμα.Κάνουμε ότι μας λένε αλλά πραγματικά μας τέντωσαννν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στην Ελλάδα μάθαμε να αμφισβητούσε πράγματα και καταστάσεις! Όλα μας φταίνε και για όλα έχουμε γνώμη και άποψη!! Και 10 δόσεις εμβολίου θα κάνω προκειμένου να σωθούμε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...