Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2021

Κινητή μονάδα εμβολιασμού στις κοινότητες της Νάουσας

 


Το πρώτο δεκαήμερο του Δεκεμβρίου θα έρθει, σε 4 κοινότητες της Νάουσας, κινητή μονάδα εμβολιασμού από τον ΕΟΔΥ. Ευχή όλων να προσέλθουν ειδικά οι ηλικιωμένοι που παραμένουν

ανεμβολίαστοι και κινδυνεύουν να νοσήσουν βαριά. "Οι ειδικοί εκτιμούν ότι η σημασία του εμβολίου ενός 70άρη ισοδυναμεί με 34 εμβολιασμούς νεότερων από πλευράς δημόσιας υγείας" είπε  στην σημερινή του τοποθέτηση ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Ευχόμαστε να πειστούν, επιτέλους, οι άνθρωποι τρίτης ηλικίας και όχι μόνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...