Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2021

Ήρθε για την...απογραφή!

 


Μια μαύρη γάτα αποτυπώνει το ενσταντανέ στο χιονοδρομικό κέντρο του Σελίου. Η οποία ήρθε προφανώς για την...απογραφή στο χωριό και δεν συμβολίζει τίποτε δυσοίωνο για τις καιρικές συνθήκες που θα επικρατήσουν φέτος, ώστε να λειτουργήσει το χιονοδρομικό μας κέντρο! Ευχόμαστε η γατούλα να είναι τυχερή. Τόσο για απογραφή όλων των Σελιωτών στο χωριό, όσο και για την λειτουργία του χιονοδρομικού!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...