Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2021

Προχριστουγεννιάτικες..."καμπάνες" σε ψαροταβέρνα της Ημαθίας για τη μη τήρηση των μέτρων για τον κορωνοϊό


 Πρόστιμο 5.000 ευρώ και δεκαπενθήμερο "λουκέτο " επιβλήθηκε σε ψαροταβέρνα της Ημαθίας, επειδή σε έλεγχο των αρμοδίων αρχών εντοπίστηκαν δύο πελάτες να μην διαθέτουν τα προβλεπόμενα από το νόμο για την πανδημία, πιστοποιητικά. Στους δύο πελάτες επίσης επιβλήθηκε πρόστιμο 300 ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...