Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2021

Με επιτυχία ένα ακόμη "σχολείο" για την Λέσχη Καταδρομέων Ημαθίας

 


Με μεγάλη ικανοποίηση η Λέσχη Καταδρομέων Ημαθίας ανακοινώνει την επιτυχή ολοκλήρωση ενός ακόμη απαιτητικού “σχολείου” του Κ.Ε.Κ. Θεσσαλονίκης με τίτλο: «Ορειβασία σε χειμερινό βουνό, προσανατολισμός και βασικές αρχές μετεωρολογίας» που διοργάνωσε η Λέσχη Καταδρομέων Ημαθίας στο πλαίσιο της εκπαίδευσης των μελών της ως φορέας της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας κατά το διάστημα 16/11/2021 έως 24/11/2021. Για την συμμετοχή τηρήθηκαν όλα τα μέτρα προστασίας που προβλέπει ο νόμος για τον Covid-19. Τέλος, η ΛΕ.Κ. Ημαθίας ευχαριστεί τον εκπαιδευτή κ. Μήτσιο Βασίλειο για τον επαγγελματισμό του.  


Για το Δ.Σ.


Ο Πρόεδρος Ο Γ. Γραμματέας

   Λυκοστράτης Θωμάς       Παπαϊωάννου Σταύρος



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...