Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2021

Όταν το ΠΑΣΟΚ, στις αρχές του 2010 ήταν...βρισιά!

 


Για την επιστροφή στο παραδοσιακό ΠΑΣΟΚ, από το ΚΙΝ.ΑΛ, ρωτήθηκε από τον Αλέκο Χατζηκώστα στα "λόγια σταράτα" του "Ράδιο Αιχμή 102,8" ο γραμματέας της νομαρχιακής του ΚΙΝ.ΑΛ, Κώστας Ασλάνογλου. "Το ΠΑΣΟΚ είναι ένα συναισθηματικό κομμάτι του Κινήματος Αλλαγής. Στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίες ήταν...βρισιά. Τώρα όμως παρουσιάζεται το σημαντικό του έργο και αυτό είναι σημαντικό" είπε ο γραμματέας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...