Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2021

Τους..."χάλασαν την συγκομιδή" οι άνδρες της ομάδας δίωξης ναρκωτικών του τμήματος ασφαλείας Βέροιας

 


Στις μέρες της...¨συγκομιδής" βρίσκονται οι καλλιεργούντες, παρανόμως και εγκληματικώς βεβαίως, ινδική κάνναβη. Βέβαια οι άνδρες και οι γυναίκες των τμημάτων ασφαλείας της Ημαθίας, ειδικά η ομάδα δίωξης ναρκωτικών του Τ.Α Βέροιας, τους "χαλάνε" την πιάτσα. 48 δενδρύλλια κάνναβης και τόσες συλλήψεις που πραγματοποιούνται καθημερινά από την Διεύθυνση Αστυνομίας Βέροιας, είναι η απόδειξη ότι κανείς δεν μπορεί να ξεφύγει από τις συνέπειες του νόμου. Είτε πρόκειται για κάνναβη, είτε για ηρωίνη, κοκαΐνη και άλλα ναρκωτικά. Έρχεται η στιγμή που όλοι φορούν "βραχιολάκια" άσχετα αν η ισχύουσα ποινική νομοθεσία είναι πολύ...light. Αυτό βέβαια δεν είναι θέμα της ΕΛΑΣ, ή της δικαιοσύνης, αλλά του κοινοβουλίου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...