Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2021

Τα 3-5 Πηγάδια και το ελαφρώς σόκιν ανέκδοτο "στην αρχή το δουλεύω μόνος μου το μαγαζί"


Ευθυμογραφική η προσέγγιση μου, μετά τα όσα άκουσα στο δημοτικό συμβούλιο Νάουσας που περιελάμβανε και προτάσεις να... διαχειριστεί ο Δήμος το χιονοδρομικό.,

Και αν ήταν η αποψη της ΛΑΣ θα έλεγα δεν πειράζει, οι σύντροφοι ειναι αλλεργικοί σε ότι αφορά το ιδιωτικό κέρδος. Αλλά επειδή το άκουσα κι από αλλά χείλη που ξέρουν καλά πώς δουλεύει ο καπιταλισμός και σίγουρα το είπαν για να το πουν, αφού δεν θέλω να πιστεύω ότι εννοούν να προσθέσουμε και άλλα χρέη στους δημότες, μου ήρθε στο νου ένα ελαφρώς σόκιν ανέκδοτο, που θα το γράψω γιατί δεν αντέχω μετά από τόσες ώρες συνεδρίασης. "Ήθελε να ανοίξει ένα μπαρ καποιος(όταν λέμε μπαρ εννοούμε τα γνωστά μπαράκια του κάμπου επί ΠΑΣΟΚ με τα ωραία, μπόμπα ποτά, και τα κορίτσια) . Έλα όμως που δεν είχε κεφάλαιο για προσλήψεις ρωσιδων. Οπότε το πήρε απόφαση. Στηνει τις ταβλες, φέρνει τα ποτά, κάνει ατμόσφαιρα με κόκκινα φώτα και βάζει και ένα τιμοκατάλογο χρέωσης των ερωτικών περιπτύξεων. Μπαίνει ο πρώτος πελάτης, βλέπει τον κατάλογο, πουθενά η φυσιολογική ερωτική πράξη. Τον ρωτάει γιατί; "Ξέρεις στην αρχή έχω οικονομικές δυσκολίες και το δουλεύω μονος μου το μαγαζί"!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου