Τρίτη 31 Αυγούστου 2021

Αντιεμβολιαστές με... "Παπαδόπουλο"


 Μια γραφική, ακροδεξιά, σύναξη αυτή των αντιεμβολιαστών στην πλατεία Συντάγματος. Μεγάλοι Σταυροί σχισματικών αιρέσεων, Σημαίες Ελληνικές, ανάκατες με "Υπερμάχω" και χυδαίες βρισιές σε Μητσοτάκη και πολιτικούς. Και τους 300, ούτε ο Βελόπουλος δεν την γλίτωσε. Στον αχταρμά αυτής της Βαβέλ φανατικών, που σίγουρα θα πιστεύουν ότι ο Σώρρας έχει ακόμη πρόχειρα τρισεκατομμύρια ευρώ για να μας σώσει, και το "Πιστεύω", του Γιώργου Παπαδόπουλου. Ξέρετε, του Συνταγματάρχη, που εν μια νυκτί έγινε πρωθυπουργός και κατόπιν πρόεδρος της δημοκρατίας. Την νύφη φυσικά δεν πλήρωσαν οι... οπαδοί του "εμβολιασμού" αλλά τα μάρμαρα της πλατείας Συντάγματος, που μαζί με φωτοβολίδες και άλλα τινά "αξεσουάρ" εκτοξεύθηκαν εναντίον των ΜΑΤ. Μέχρι που επενέβη ο "Αίαντας"....ψεκάζοντας τους διαδηλωτές, ευτυχώς με απλό νερό και όχι με υγρά που περιέχουν 5G και τσιπάκια. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...