Κυριακή 18 Ιουλίου 2021

Άγγελος επί γης και επί ουρανού! Ο υπέροχος ύμνος αγάπης του Πέτρου για την Μαριάννα


Πέτρος Γόρσιος. Ο πιο ευγενικός και καλοσυνάτος άνθρωπος που γνώρισα στην ζωή μου. Το κείμενο του για την αλησμόνητη Μαριάννα Μπιτέρνα εκπέμπει τον Ύμνο της Αγάπης του Απόστολου των Εθνών, Παύλου. Επίγειος Άγγελος ο Πέτρος μας,  γράφει για την Μαριάννα, που βρίσκεται πια στην Αγκαλιά του Θεού, ζώντας Ζωή Ανάστασης. 

"Κάποια στιγμή οι δρόμοι μας θα ανταμωθούν πάλι Μαριάννα μου, θα έρθω να σε βρω. Καλή αντάμωση Μαριάννα μου... 🙏😇💝" 

Πόσο διαφορετικός θα ήταν ο κόσμος μας, αν είχαμε όλοι την ψυχή του Πέτρου; 

Διαβάστε το υπέροχο κείμενο που δημοσίευσε στο προφίλ του στο fb


 Πολλές φορές αναρωτιόμαστε "γιατί" δίχως να παίρνουμε απάντηση. "Γιατί, γιατί άραγε" ;


Πολλές φορές είναι τόσο απροσδόκητο που δεν μπορούμε να βρούμε απάντηση. Σε περίπτωσεις σαν και αυτή της Μαριάννας, το "γιατί" ξεπερνάει κάθε λογική. Μία απάντηση υπάρχει και αυτή είναι "έτσι το ήθελε ο Θεός να γίνει". Μακάρι να γινόταν διαφορετικά. 


Σε λίγες μέρες συμπληρώνεται ένας χρόνος από την ημέρα εκείνη που έφυγες μα όμως ξέρω και θέλω να πιστεύω πως όταν σε επισκέπτομαι, με βλέπεις και με ακούς. Φεύγοντας προκάλεσες πόνο και θλίψη, έφυγες όμως νικήτρια. 


Συμπληρώνεται ένας χρόνος χωρίς εσένα μα όμως είσαι εδώ, η ψυχή σου ζει αιωνία και είσαι πάντα μέσα στην καρδιά όλων όσων σε αγάπησαν και φυσικά και σε μένα...


Μαριάννα μου, ζεις αιώνια μέσα στις καρδιές μας. Δεν θα σε ξεχάσω ποτέ και όποτε μπορώ έρχομαι σε βλέπω. Σου το λέω κάθε φορά που έρχομαι να σε δω "θα ξαναέρθω, συνέχεια θα έρχομαι να σε βλέπω όποτε μπορώ". Να είσαι καλά εκεί που είσαι, να μας προσέχεις από εκεί ψηλά και εμείς προσευχόμαστε για σένα. Κάποια στιγμή οι δρόμοι μας θα ανταμωθούν πάλι Μαριάννα μου, θα έρθω να σε βρω. Καλή αντάμωση Μαριάννα μου... 🙏😇💝

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου