Πέμπτη 29 Ιουλίου 2021

Το τέταρτο κύμα κορωνοϊού μπαίνει για τα καλά στην Ημαθία

 


Η ύφεση με μονοψήφιο αριθμό κρουσμάτων covid τις προηγούμενες βδομάδες, πλέον είναι παρελθόν στην Ημαθία, αφού την Τετάρτη 28η Ιουλίου είχαμε 25 κρούσματα, με ότι αυτό συνεπάγεται στην πίεση που θα δεχτεί το ΕΣΥ στην περιφερειακή μας ενότητα. Το τέταρτο κύμα κορωνοϊού μπαίνει για τα καλά στην Ημαθία. Βέβαια σε σχέση με τα προηγούμενα έχουμε πλέον 107.000 περίπου συμπολίτες μας, που είτε έκαναν και τις δυο δόσεις(52.300), είτε έχουν κάνει την πρώτη. Καιρός όσοι δεν εμβολιάστηκαν, να το κάνουν, για να μην μετανιώσουν αργότερα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...