Δευτέρα 26 Ιουλίου 2021

Γιατί το αυτονόητο να θεωρείται "καταναγκασμός";

 


Μέχρι και ...διαδηλώσεις είδαμε έξω από Νοσοκομεία της χώρας, από νοσηλευτικό προσωπικό που αρνείται το αυτονόητο. Να εμβολιαστεί κατά του κορωνοϊού, ώστε να μην μεταδώσει τον μολυσματικό ιό στους ασθενείς που θα περιθάλψει! Αν ένας νοσηλευτής δεν πιστεύει στην επιστήμη της ιατρικής, τότε δεν έχει και θέση στον χώρο του εθνικού συστήματος υγείας, αλλά και των ιδιωτικών κλινικών και ιατρείων. Κανένας "καταναγκασμός" δεν υπάρχει όταν η ζωή των άλλων και μάλιστα ασθενών, εξαρτάται από την δική σου ανευθυνότητα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...