Σάββατο 31 Ιουλίου 2021

Και νέο κέντρο αποκατάστασης στη Βέροια!

 


Ήταν να μη γίνει η αρχή στην δημιουργία κέντρων αποκατάστασης στη Βέροια. Μετά το "Ολύμπιον" στον Κρεβατά, στην δημοτική επιτροπή διαβούλευσης, που συνεδριάζει την ερχόμενη Δευτέρα, έρχεται  και το "Μακεδονικό" κέντρο αποκατάστασης, στον Τρίλοφο. Δυο επενδύσεις που θα χρειαστούν ικανό αριθμό ιατρικού, νοσηλευτικού και υπαλληλικού-εργατικού προσωπικού να λειτουργήσουν, που προφανώς θα αναζητηθούν από την περιοχή μας, με ότι αυτό, θετικό, συνεπάγεται. Θετικό και το γεγονός ότι οι χρήζοντες αποκατάστασης δεν θα αναγκάζονται να μεταβαίνουν σε Θεσσαλονίκη και Λάρισα και έτσι θα μπορούν να τους επισκέφτονται πολύ πιο εύκολα οι συγγενείς τους. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...