Παρασκευή 23 Ιουλίου 2021

Όταν μου εύχονται... "καλά σαράντα" γιατί έκανα το εμβόλιο και αντιδρώ στο εκπεμπόμενο μίσος!

 


"ΠΟΣΑ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΔΟΛΟΦΟΝΟ;

ΒΛΕΠΩ ΤΙΣ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΕΣ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΟ FACEBOOK

ΕΙΣΤΕ ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΡΙΚΑΤΟΥΡΑ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΜΙΖΕΡΑ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΤΗΣ ΝΑΟΥΣΑΣ.

ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΕΤΣΙ ....ΓΕΛΑΜΕ

ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΟΝΤΩΣ ΚΑΙ ΤΡΩΤΕ ΤΟΝ ΣΑΝΟ ΤΗΣ ΑΠΑΤΗΣ ΚΑΛΑ ΣΑΡΑΝΤΑ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ . ΜΠΟΡΕΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΣΕ Χ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟΝ Π.Ο.Υ , ΣΤΟΝ ΚΟΥΛΗ , ΣΤΟΝ ΤΣΙΟΡΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΦΙΟΖΟΥΣ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΕΥΘΥΝΕΣ ΑΛΛΑ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ; ΕΧΟΥΝ ΨΗΦΙΣΕΙ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟ ΑΚΑΤΑΔΙΩΚΤΟ . ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΜΕ ΑΥΤΟ ;

ΤΟ ΑΚΑΤΑΔΙΩΚΤΟ. ΜΟΝΟ ΟΙ ΣΥΜΜΟΡΙΕΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΝΕΤΕ ΡΕΚΛΑΜΑ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ;

ΟΥΤΕ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ !"


Στην αρχή είπα απλά να το διαγράψω, αφού ανώνυμους σχολιασμούς δεν ανεβάζω ποτέ στα ΕΠΕΑ ΠΤΕΡΟΕΝΤΑ. Είναι προσωπική μου αρχή, από την πρώτη στιγμή, πριν από καμιά 12αρια χρόνια, που ξεκίνησα τούτη την προσπάθεια. Πάνω από 53.000 άρθρα και σχολιασμοί τούτα τα χρόνια.

Απευθύνομαι σε νοήμονα άτομα και σώφρονες ορθόδοξους χριστιανούς, που κάνουν υπακοή στον πνευματικό και τον δεσπότη τους. Τον αρχιερέα που φέρει την αποστολική διαδοχή και δεν είναι σχισματικός, αυτοχειροτονημένος! Δυστυχώς πλέον αυτό το φαινόμενο των ανώνυμων ύβρεων θα ενταθεί. Προσωπικά δεν με ενοχλεί. Έχω πίστη στον Θεό, κάνω υπακοή στον πνευματικό μου και πρώτα απ΄όλους στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη μας κ. Παντελεήμονα. Μια παράκληση στους φίλους μου Μην πιστεύετε δήθεν "προφήτες" απ΄όπου σας που και αν έρχονται. Το Άγιο Όρος κάνει υπακοή στον Πατριάρχη. Πλην φυσικά σχισματικών, αποτοιχισμένων και γνωστών γραφικών που συναγελάζονταν, πρώτα στις εκδηλώσεις του Καρατζαφέρη και μετά της "Χρυσής Αυγής" του Σώρρα και ούτω καθ εξής. Μην ακούτε ούτε και τα "κηρύγματα", όσο ευχάριστα κι αν ακούγονται στα αυτιά σας, καλύπτοντας την "ανάγκη" σας να γίνεται "ομολογητές", μοναστηριών που αρνούνται να κάνουν υπακοή στην Ιερά μας Σύνοδο και τον οικείο τους Επίσκοπο. Αυτά τα δύσκολα χρόνια, θα πλανηθούν πρώτοι αυτοί που έχουν "δεξιούς" λογισμούς και νομίζουν ότι με την νηστεία, τις μετάνοιες, τα "πατερημά" και με την...ανυπακοή στον λόγο του Κυρίου, όπως αυτός εκφράζεται μέσω της εκκλησιαστικής διαδοχής, εδώ και 2.000 χρόνια, θα κερδίσουν "παράδεισο".

Υ.Γ 1: Καλέ μου ανώνυμε δεν έχω πάρει ευρώ για τις απόψεις μου για τον εμβολιασμό.Αντιθέτως εσείς "πληρώνετε" site και κανάλια στο youtube που σας φανατίζουν, στον βωμό του δικού τους κέρδους. 

Υ.Γ Προφανώς και συγχωρώ τον ανώνυμο για όσα λέει εναντίον μου.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου