Πέμπτη 29 Ιουλίου 2021

Στους 41 βαθμούς την ερχόμενη Δευτέρα η θερμοκρασία στη Νάουσα!

 


Η παρατεταμένη περίοδος καύσωνα που διέρχεται η χώρα μας και η Ημαθία, θα συνεχιστεί δριμύτερη και την ερχόμενη βδομάδα. Την Δευτέρα 2 Αυγούστου ο  "υδράργυρος", έστω και στην ηλεκτρονική του πια μορφή, θα εκτοξευθεί στις 3 το μεσημέρι, στο κέντρο της Nάουσας, στους 41 βαθμούς Κελσίου. Προφανώς πρέπει οι ηλικιωμένοι να μείνουν στα σπίτια τους και να λειτουργεί συνεχώς η κλιματιστική τους μονάδα. Μένουμε...δροσιά λοιπόν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...