Κυριακή 27 Ιουνίου 2021

Πρωταθλήτρια στον Β΄Όμιλο της Football League η Βέροια


Πρωταθλήτρια του δευτέρου ομίλου της Football League η Βέροια, μετά την ισοπαλία που απέσπασε στην Τρίγλια από την τοπική ομάδα. Με 38 βαθμούς και μετά την ήττα της Καβάλας στην Αριδαία, η ομάδα της Ημαθίας, επιστρέφει στις επαγγελματικές κατηγορίες (Super League 2) με σαφή στόχο της οικογένειας Μπίκα, την άνοδο της στην μεγάλη κατηγορία του επαγγελματικού ποδοσφαίρου. Στην Γ΄ Εθνική, πλην της Κοζάνης και ο Απόλλων Πόντου. Ευχές στον Παύλο Δερμιτζάκη, στους παίκτες, το προπονητικό επιτελείο και την διοίκηση της ΠΑΕ Βέροιας να υπάρξουν ακόμη μεγαλύτερες χαρές του χρόνου!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εθελοντική Αιμοδοσία στα ΚΑΠΗ του Δήμου Αλεξάνδρειας την Τετάρτη 1 Ιουλίου 2026

Ο Δήμος Αλεξάνδρειας, μέσω του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής και Προστασίας της Υγείας διοργανώνει  Εθελοντική Αιμοδοσία  την   Τετάρτη 1 Ιο...