Σάββατο 26 Ιουνίου 2021

Ταξιδεύοντας στα παλιά με "μπουγέλα"!


 "Να ταξιδεύει η σκέψη μας στα παιδικά μας χρόνια,λες και η ανεμελιά θα κράταγε αιώνια... όμορφες στιγμές για τα παιδιά του Δημοτικού... σήμερα... ξεκινά το καλοκαίρι τους...με το .."μπουγελο". Φωτογραφία, σε βρύση της Βέροιας" Το σχόλιο της φίλης  αντιδημάρχου Συρμούλας Τζήμα. Ιδιαίτερα ευαίσθητο και νοσταλγικό. Άλλωστε το "μπουγέλο" είναι και ιδιαίτερα...δροσιστικό εν μέσω του διανυόμενου καύσωνα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φοιτητές από το Τμήμα Γεωπονίας του ΑΠΘ, στη Νάουσα

  Τη Νάουσα επισκέφτηκαν πρόσφατα φοιτητές του τμήματος Γεωπονίας του Α.Π.Θ., με ειδίκευση στην Αρχιτεκτονική Τοπίου. Οι φοιτητές