Παρασκευή 25 Ιουνίου 2021

Βολές εκ του...συστάδην!

 


Στην ανυπαρξία του δημάρχου Βέροιας, Κώστα Βοργιαζίδη, στο αρδευτικό έργο "Βεργίνας-Αιγινίου" η αναφορά του δημοτικού συμβούλου των ΣΥΝΔΗΜΟΤΩΝ, Γιώργου Γουλτίδη, ο οποίος αναφέρθηκε στην συμβολή, αντιθέτως, του αντιπεριφερειάρχη Κώστα Καλαϊτζίδη και του υφυπουργού, Απόστολου Βεσυρόπουλου. "Έχετε δίκιο να αναφέρεστε στον αντιπεριφερειάρχη, αφού έχετε αποσπαστεί στο γραφείο του" η απάντηση Βοργιαζίδη. Βολές εκ του...συστάδην, εκατέρωθεν!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...