Τρίτη 29 Ιουνίου 2021

Επιστροφή στον "αέρα" για το δημοτικό συμβούλιο Αλεξάνδρειας!

 


Μόνο ως θετική μπορεί να χαρακτηριστεί η απόφαση του δημάρχου Αλεξάνδρειας, Παναγιώτη Γκυρίνη και του σώματος, αναφορικά με την επιστροφή στον  διαδικτυακό "αέρα" των συνεδριάσεων του δημοτικού συμβουλίου. Στο ίδιο μήκος κύματος και η τοποθέτηση του Αργύρη Πανταζόπουλου. Ευχές για καλές και μόνο ειδήσεις, μετά από τόσο καιρό πανδημίας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...