Τετάρτη 30 Ιουνίου 2021

Απορριμματοφόρα έχουμε, προσωπικό δεν έχουμε...

 


Στην προμήθεια δυο νέων απορριμματοφόρων αναφέρθηκε ο Παναγιώτης Γκυρίνης, στην συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Αλεξάνδρειας. "Δεν έχουμε όμως οδηγούς να τα οδηγήσουν. Ο δήμος μας έχει σημαντικό πρόβλημα με την έλλειψη προσωπικού" συνέχισε, επισημαίνοντας όμως ότι, παρά τα προβλήματα, η αποκομιδή απορριμμάτων γίνεται ικανοποιητικά. Ευχή κάποια στιγμή το κράτος να κάνει προσλήψεις ουσίας προς τους ΟΤΑ της χώρας. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...