Δευτέρα 28 Ιουνίου 2021

50-50!

 


Την άποψη της παράταξης του στην ΠΕΔ Κεντρικής Μακεδονίας και την ΚΕΔΕ, ότι ο εκλογικός νόμος που έφερε η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, καταργώντας τον "Κλεισθένη" που επέφερε "ακυβερνησία" στην τοπική αυτοδιοίκηση, εξέφρασε στην πρόσφατη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Βέροιας, ο δήμαρχος Κώστας Βοργιαζίδης. 'Θα μπορούσε να είναι και καλύτερος. Δεν χρειάζονταν να δοθεί το 60% των εδρών (3/5) στον πλειοψηφούντα συνδυασμό. Έφτανε το 50%" είπε ο δήμαρχος. Βέβαια μια τέτοια πιθανότητα θα επέφερε και τον ρόλο του "Εφιάλτη" στον...συν ένα που θα είχε μια αντίστοιχη, εύθραυστη, πλειοψηφία !

Αντίθετα η Γεωργία Μπατσαρά στάθηκε υπέρμαχος του νέου αυτοδιοικητικού νόμου. Ο δε Παύλος Παυλίδης, στην συνέντευξη του στο "Ράδιο Αιχμή" δεν διαφώνησε, επισημαίνοντας όμως τον, υποχρεωτικά, μεγάλο αριθμό των υποψηφίων για να μπορεί να είναι έγκυρος, ένας συνδυασμός. Με το χρονικό περιθώριο μάλιστα του Αυγούστου, όταν οι εκλογές γίνονται Οκτώβριο, να είναι ιδιαίτερα ασφυκτικό. Χαρά στο κουράγιο των, υποψηφίων επικεφαλής! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...