Δευτέρα 31 Μαΐου 2021

Παραίτηση Παλουκίδη, μετά από την εντολή του Κώστα Βοργιαζίδη


Κατόπιν συνάντησης του Δημάρχου Βέροιας, Κωνσταντίνου Βοργιαζίδη, με τον Αντιδήμαρχο Υπηρεσίας Δόμησης και Κτηματολογίου, Κωνσταντίνο Παλουκίδη, το πρωί του Σαββάτου 29 Μαΐου 2021, ζητήθηκε

από τον Δήμαρχο η παραίτηση του κ. Παλουκίδη από τα καθήκοντα του Αντιδημάρχου. Η παραίτηση κατατέθηκε εγγράφως σήμερα Δευτέρα 31 Μαΐου 2021. O Δήμαρχος ευχαρίστησε τον κ. Παλουκίδη για τη μέχρι τώρα συνεργασία τους. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...