Τετάρτη 26 Μαΐου 2021

Η γαστρονομία...κόποις κτάται!


 Άκρως θετική η πρόθεση της δημοτικής αρχής του Κώστα Βοργιαζίδη να διοργανώσει φεστιβάλ γαστρονομίας στην Βέροια. Το θέμα απασχόλησε το δημοτικό συμβούλιο, που συνεδρίασε με τηλεδιάσκεψη την ερχόμενη Δευτέρα, 24η Μαΐου. Προφανώς και η προσπάθεια πρέπει να περιέχει το στοιχείο προβολής των τοπικών γεύσεων, από το ροδάκινο, στον φασουλονταβά, το μοσχαρίσιο κρέας, έως το ραβανί, σε ένα εξειδικευμένο κοινό του κλάδου της γαστρονομίας, ώστε να αποκτήσει ο δήμος πρόσθετη αξία, που απαιτεί ένα αντίστοιχο φεστιβάλ, που πρέπει να γίνει θεσμός. Η γαστρονομία κόποις κτάται. Η ευχή μας να μην είναι μια παροδική εκδήλωση. Έτσι ώστε να αποφέρει προβολή στα καταστήματα της περιοχής μας. Αρκεί φυσικά και τα ίδια να συνεισφέρουν σε αυτή την προβολή, προσφέροντας τοπικά παραδοσιακά προϊόντα στους πελάτες τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ξεκίνησε το πρόγραμμα πισίνας των Δομών της Μέριμνας Ατόμων με Αυτισμό (Μ.Α.μ.Α.) και του Κέντρου Υποστήριξης για τον Αυτισμό.

 Σήμερα πραγματοποιήθηκε η πρώτη ημέρα του προγράμματος πισίνας για τους ωφελούμενους του πρωινού τμήματος του ΚΔΑΠ ΑμεΑ Μ.Α.μ.Α. 2 και του ...