Παρασκευή 28 Μαΐου 2021

Στην Αγία Τριάδα το "Υφάδι"

 


Πάνω στο καταπράσινο Βέρμιό μας🏞️🌲🌷🌳, στον πανέμορφο χώρο της Αγίας Τριάδος, βρεθήκαμε όλοι μαζί αποχαιρετώντας την

εκπαιδευτική μας χρονιά.🎉🌷🦋🌿🐞Ευχαριστούμε τους Γαβρίλο - Δέσποινα Παπαδοπούλου και  Γιώργο Μάνο που μας δέχτηκαν με ιδιαίτερη αγάπη. Είναι άξιοι συγχαρητηρίων, γιατί με την εθελοντική τους προσφορά δημιούργησαν έναν ονειρεμένο χώρο για όλους τους Ναουσαίους.♥️





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...