Κυριακή 30 Μαΐου 2021

10 μετάλλια για την Γ. Ε Νάουσας σε αγώνες στίβου στα Γιαννιτσά


 Με την κατάκτηση 10  μεταλλίων (5χρυσά - 3 ασημένια – 2 χάλκινα), με καταπληκτικές εμφανίσεις της νέας γενιάς των  αθλητών, πολλά ρεκόρ αλλά και με εξαιρετικές επιδόσεις που δίνει τη δυνατότητα της πρόκρισης στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα κ18, πέτυχε  χθες Σάββατο 29/5 η αποστολή της Γ. Ε. Νάουσας στα Γιαννιτσά όπου συμμετείχε στο Διασυλλογικό Πρωτάθλημα Παίδων-Κορασίδων. Η Γυμναστική  Ένωση Νάουσας   συμμετείχε με 16 αθλητές-τριες  που έφεραν   τα εξής  αποτελέσματα : 

ΠΑΙΔΩΝ

ΜΗΚΟΣ:   1ος Γατάλος Ν.(6.55) ,2ος Μπακαλιός Κ.(6.47)

ΥΨΟΣ: 1ος Σαράντης Γ. (1.70)

10.000μ Βαδην:  1ος Ράγγας Χρ. (1.06’39’’)

2000μ.στιπλ:   1ος Κοσμαρίκος Γ. (6΄39’’97)  

ΣΦΑΙΡΑ:   2ος Νικόλλι Χ. (14.41)

ΔΙΣΚΟΣ:   3ος Νικόλλι Χ. (42.47)


ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ

ΥΨΟΣ:  1η Πίπιλα Ε. (1.67), 7η Γρηγορίου Ε.(1.45), 11η Ρουβέτη Α.(1.35)

100εμπ.:  2η Νέγρου Κ. (15’’58) 

400εμπ.:  3η Νέγρου Κ. (1’10’’11), 6ηΚουϊτίλα Πάουλα (1’15’’06) 

400μ.: 5η Κουιτίλα Π.(1’07’’04)

ΑΚΟΝΤΙΟ:  6η Γρηγορίου Ε. (23.18)

1500μ.: 6η Λούκα Μπ.(6’09’’85)

200μ.:  12η Καρατσιώλη Ε. (29’’66),16η Γεωργακοπούλου  Ε.(32’’21)

100μ.:  17η Καρατσιώλη Ε. (14’’12),

ΜΗΚΟΣ:   17η Κασαπίδου Ε. (4.38), 18η Μποζίνη Ε.(4.32)

  

 Επόμενη αγωνιστική δραστηριότητα των αθλητών-τριων της Γ.Ε. Νάουσας είναι το Σαββατοκύριακο  5,6/6, στην Πάτρα ,στους Πανελλήνιους Αγώνες Α/Γ & κ23 Α/Γ, όπου θα συμμετέχει με 8 αθλητές-τριες.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...